تشکیل قرارگاه قرآنی فصل جدیدی برای ترویج فرهنگ قرآنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : قرارگاه قرآنی با هدف انسجام برنامه‌های قرآنی آغاز به کار کرده است .

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی در استان گفت : این قرارگاه با هدف انسجام برنامه‌های قرآنی آغاز به کار کرده و با تشکیل آن فصل جدیدی برای ترویج فرهنگ قرآنی در استان آغاز شده است.

وی افزود: با تشکیل این قرارگاه به دنبال بازنشر مفاهم قرآنی در سطح جامعه هستیم، چیزی که جامعه امروز به شدت به آن نیاز دارد.

صفدری برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت را از جمله برنامه‌های این قرارگاه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از امروز (۲۶ فروردین) آغاز به کار کرده و تا ۳۱ همین ماه پذیرای علاقمندان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: این نمایشگاه خانواده محور است و تلاش کرده ایم که برنامه‌های مختلفی را برای گروه‌های سنی مختلف لحاظ کنیم.

صفدری با اشاره به برپایی ۴۲ غرفه در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه در کنار عرضه کتاب و محصولات قرآنی، غرفه‌های مختلف و متنوع قرآنی جهت برگزاری محافل قرآنی، مسابقات قرآنی و بازی و سرگرمی‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان برپا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ساعت فعالیت این نمایشگاه را ۱۶ تا ۲۲ شب اعلام و تصریح کرد: صبح‌ها نمایشگاه بصورت ویژه جهت بازدید دانش آموزان فعال است.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش قرار است سه هزار دانش آموز از این نمایشگاه بازدید کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
هر جایی که مردم تردد دارند، مثلاً تفسیری از آیه ای از قرآن رو بگذارید و شأن نزولش رو هم بگذارید تا بیشتر با قرآن آشنا بشیم
بعضی جاها هم تلاوت قرآن رو بگذارید تا صداش به گوشمون برسه