استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه، گفت : پررنگ کردن فضای قرآنی در جامعه موجب می‌شود که جامعه بهتری داشته باشیم.

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه با اشاره به تدوام برپایی نمایشگاه‌های قرآن و عترت، گفت : سمت و سوی این نمایشگاه‌ها باید به سمت ترویج استفاده از قرآن پیش رود.

وی با تاکید بر لزوم پررنگ کردن فضای قرآنی در سطح جامعه، گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگر به مفاهیم قرآنی نیاز دارد و باید این مفاهم در سطح جامعه ترویج و گسترش یابد.

وی افزود: اگر بتوانیم از قرآن به درستی استفاده کرده و دستورالعمل‌های آن را در سطح جامعه اجرایی کنیم، قطعا جامعه بهتری خواهیم داشت.

صحرایی با بیان اینکه توسعه فضای قرآنی در جامعه همت مسئولین و حضور مردم را می‌طلبد، گفت: در کنار مسئولین، مردم هم باید پای کار آمده و برای ترویج فرهنگ قرآنی تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور پررنگ موسسات مردم نهاد در برپایی نمایشگاه قرآن و عترت گفت: برپایی این نمایشگاه گام خوب و موثری برای همکاری موثر مردم و مسئولین در جهت ترویج فرهنگ قرآنی است که جای تقدیر دارد.

صحرایی با اشاره به آغاز به کار قرارگاه قرآنی در استان گفت: این قرارگاه با هدف انسجام بخشی به برنامه‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه آغاز به کار کرده است.

وی افزود: تمرکز اصلی ما در این قرارگاه هم افزایی دستگاه‌ها برای افزایش بهره هرچه بیشتر جامعه از مفاهیم قرآنی است.

صحرایی تاکید کرد: در بحث ترویج فرهنگ قرآنی، باید بتوانیم مفاهیم قرآن را بصورت کاربردی در سطح جامعه پیاده کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.