سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : تعهد اشتغال ادارات شهرستان کرمانشاه هر ماه رصد می‌شود.

محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت : تعهدات اشتغال ادارات شهرستان برای دستیابی به تعهد تعیین شده هر ماه رصد می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده برای امسال سایر استان‌ها در زمینه اشتغال تحرکاتی خواهند داشت، اما باید تلاش کنیم عملکرد ادارات شهرستان کرمانشاه به اندازه‌ای باشد که اعتبار باقیمانده از سایر استان‌ها را نیز جذب کنیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به ابلاغ هر چه سریع‌تر تعهد اشتغال ادارات، تصریح کرد: بازرسی از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ به صورت مستمر انجام و از ظرفیت بنیاد برکت برای اشتغالزایی استفاده خواهد شد.

آمویی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی پشتیبانی باید به گونه‌ای باشد که اشتغال پایدار ایجاد شود، گفت: از بانک‌ها درخواست می‌شود به دستورالعمل بانک مرکزی توجه کنند و در تسهیلات تبصره ۱۸ مساعدت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مددجویان دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد باید در زمینه تسهیلات اختصاصی مورد توجه قرار بگیرند تا متوجه ضرر و زیان نشوند، گفت: چنانچه دستگاه‌های مختلف به صورت مستمر در جلسات شورای اشتغال حضور داشته باشند مشکلات آن‌ها پیگیری و رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: هرچند بر اساس آمار در زمینه اشتغال شهرستان ۲.۸ درصد تغییر مثبت رخ داده است، اما این آمار کافی نیست و هنوز جای کار دارد و فرصت خدمتگزاری بسیار کم است و باید با برنامه‌ریزی مدون به وضعیت مناسبی دست یابیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.