اجرای طرح هادی در ۱۰۶ روستای شهرستان اردبیل

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار گفت: تاکنون در ۱۰۶ روستای شهرستان بیله سوار با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال طرح هادی اجرا شده است.

محتشم احدی گفت: تاکنون در ۱۰۶ روستای شهرستان بیله سوار با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال طرح هادی اجرا شده است که از این تعداد هشت مورد در دولت سیزدهم اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار در نشست با صاحبعلی اصغری فرماندار بیله سوار که به مناسبت هفته بنیاد مسکن برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر این تاکنون طرح هادی ۱۴ روستا با اعتبار یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان بازنگری شده است که از این تعداد هفت مورد از ابتدای دولت سیزدهم بوده است.

احدی افزود: هم اکنون اجرای طرح هادی در ۲۲ روستای شهرستان در حال انجام است که در سال گذشته هشت روستا با اعتبار ۱۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی ملی و قیر رایگان به مساحت ۲۶ هزار متر مربع آسفالت ریزی شده است.

او اضافه کرد: امسال نیز در ۱۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و قیر رایگان به مساحت ۵۱هزار متر مربع آسفالت‌ریزی خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله سوار در ادامه گفت: از سال ۸۴ تاکنون هشت هزار و ۴۲ مورد سهمیه بهسازی مسکن روستایی از طریق بنیاد مسکن شهرستان ارائه شده است.

احدی گفت: در راستای حل مشکلات مالکیت روستاییان، تاکنون برای ۱۶ روستای شهرستان اسناد مالکیت به تعداد ۷ هزار و ۲۹۶ سند صادر شده است.
او یادآورشد: در اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن وظیفه صدور سند در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است که بنیاد مسکن بیله سوار از سال ۹۱ اقدام به تشکیل پرونده به تعداد ۹۰۰ فقره در شهر بیله سوار و تعداد یک هزار و ۱۰۰ فقره در شهر فران‌آباد کرده است که از این تعداد یک هزار و ۴۶۱ سند مالکیت تک برگی صادر شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله سوار اضافه کرد: در راستای اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی۷۱روستا جهت واگذاری به روستاییان در حال تملک است و ۲۱روستا نیز به مساحت ۳۷۰ تملک شده و آماده واگذاری است.

احدی از شروع پروژه ۱۴۰ واحدی از ۲۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال انجام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.