بیش از ۹۶۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی پارسال در غرب مازندران تامین و توزیع شد.

تورج امانی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از تأمین و توزیع بیش از ۹۶۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۱ در غرب مازندران خبر داد و گفت: سوخترسانی به منطقه گردشگری چالوس بدون وقفه انجام شده است و در بخش بنزین با افزایش ۲۰ درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل مواجه بوده‌ایم.

او افزود: با برنامه ریزی و انجام تمهیدات لازم در سال ۱۴۰۱ بطور میانگین روزانه بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی (نفت سفید، نفتگاز، بنزین، نفتکوره، گاز مایع و سوخت هوایی) در بخش‌های حمل و نقل، کشاورزی، صنعت و خانگی تامین و توزیع شده است.

امانی گفت:تأمین و توزیع سوخت در سال ۱۴۰۱ با تمام فراز و نشیب‌هایش بدون وقفه و مشکلی انجام شده و این مهم با همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان زحمتکش نفتکش، مالکان مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین و نفتگاز)، سی ان جی، شرکت‌های موزع گاز مایع و همچنین شرکت‌های صاحب نشان بخوبی محقق شده است.

او با بیان این موضوع که سهم منطقه چالوس از مصرف سوخت کشور یک درصد می‌باشد اظهار کرد در سال ۱۴۰۱ سوخترسانی به مردم شریف بطور مطلوب انجام پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.