ساختمان و فضای دخانیات گرگان در میدان ولی عصر به پارک و بوستان شهری تبدیل می شود.

در نشست هم‌اندیشی که عصر امروز در معاونت بنیاد مستضعفان کشور در تهران برگزار شد با انتقال ساختمان دخانیات گرگان در میدان، ولی عصر به جایی دیگر و اختصاص این فضا برای احداث پارک و بوستان شهری موافقت و توافق نامه آن امضاءشد.

استاندار گلستان در این جلسه گفت: این طرح در راستای افزایش سرانه فضای سبز، بهره‌مندی مردم از فضای پارک همراه با رفاه و آرامش اجرا می‌شود و هر اقدامی که در راستای منافع مردم و آسایش و رفاه مردم باشد مورد تحسین همگان خواهد بود.

وی تاکید کرد: گرگان نیازمند افزایش فضای سبز و ایجاد پارک است و ما در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

استاندار گلستان گفت: فضای موجود مجموعه دخانیات گرگان در نقطه‌ای قرار دارد که تبدیل آن به فضای سبز می‌تواند تحول مناسبی در توسعه فضای سبز در مرکز شهر گرگان ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت ملی دخانیات نیز در این جلسه تاکید کرد: با هر اقدامی که در راستای منافع مردم باشد همراه هستیم.

مهدی آشتیانی ادامه داد: نگاه ما بر این است این فضا در راستای فضای سبز هزینه شود، اما انتظار داریم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و حمایت از صاحبان سهم و سرمایه در دخانیات استان گلستان فضای مناسبی برای اجرای ماموریت‌ها در اختیار این شرکت قرار گیرد.

محمد پیرعلی رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور نیز در این جلسه تصریح کرد: نگاه ما در بنیاد مستضعفان بر این است منافع مردم منافع بنیاد است و در این مسیر ما با مدیران در گلستان همراه هستیم.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار