فعالیت مجدد آموزش دهندگان غیرفعال در فارس

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که آموزش دهندگان غیرفعال دوره‌های سوادآموزی در این استان مجددا امکان فعال شدن را دارند.

مجید احمدی گفت: برای تأمین نیروی انسانی آموزش دهنده مورد نیاز در سوادآموزی، آموزش‌دهندگانی که در سال‌های قبل با نهضت سوادآموزی همکاری داشته و در حال حاضر غیر فعال هستند می‌توانند براساس ضوابط و شرایط، مجددا فعال شوند.

او گفت: فعالیت این آموزش دهندگان در راستای تحت پوشش بردن اهداف کمی سوادآموزی و همچنین برای اجرای مصوبه ۸۶۲ شورای عالی آموزش و پرورش انجام می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش دهندگان با حداکثر سن ۴۰ سال که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر هستند و حداقل یک دوره همکاری موفق (قبولی آموزشگیران) را در کارنامه خود دارند، می‌توانند مجددا فعال شوند.

احمدی گفت: با استفاده از این ظرفیت باید ۲۷ هزار نفر از افرادی که احتمال بی‌سوادی آن‌ها وجود دارد بررسی شود.

معاون آموزش و پرورش فارس گفت: افراد ذینفع باید نسبت به دریافت نام کاربری و رمز ورود در سامانه سوادآموزی اقدام کنند.

او گفت: پس از دریافت نام کاربری و رمز ورود، در قسمت پالایش، افرادی به متقاضی معرفی می‌شوند که آموزشیار نهضت باید با مراجعه به آنان نسبت به بارگذاری مدارکشان مبنی بر بی‌سوادی یا باسوادی، اقدام کرده و مدارک معتبر را در سامانه بارگذاری کند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: مهلت انجام پالایش اسمی برای آموزش دهندگان غیرفعال تا پایان خرداد ماه امسال تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار