مدیر پایگاه انتقال خون شهرستان داراب گفت: امیرهادی انصاری عضو موسسه خیریه موج مهربانی با هدف مشارکت در فرآیند تأمین خون سالم مورد نیاز بیماران در مراکز درمانی، دستگاهی را به این پایگاه اهدا کرد.

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، امیرهادی انصاری عضو موسسه خیریه موج مهربانی در شهرستان داراب، در یک اقدام نوع‌دوستانه و خیرخواهانه، یک دستگاه سانتریفیوژ رومیزی ۱۶ شاخه به همراه ۸ عدد باطری UPS خریداری و به پایگاه انتقال خون داراب اهدا کرد.

بنابراین گزارش پس از طرح نیاز این پایگاه به دستگاه مذکور و رایزنی با الطافی مدیر موسسه خیریه موج مهربانی، امیر هادی انصاری، خیر و عضو این موسسه خیریه، با هدف همراهی با انتقال خون در رفع مشکلات بیماران در مراکز درمانی و نهایتا رضایت خداوند متعال اقدام به خرید و اهدای این دستگاه به انتقال خون کرد.

 لازم به ذکر است تجهیزات مورد نیاز در مراکز انتقال خون از هزینه‌های بالایی برخوردار است و سانتریفیوژ خریداری شده نیز از جمله دستگاه‌های ضروری و مورد نیاز در فرآیند آماده سازی خون‌های اهدایی است.

پایگاه انتقال خون استان فارس از این خیر مثبت اندیش کمال تشکر وقدردانی کرد و برای تمامی افراد خیراندیش آرزوی سلامتی و موفقیت در تمام امور زندگی نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.