تبدیل ۲۵ کیلومتر از شبکه برق ارومیه به کابل خودنگهدار

معاون مدیر عامل توزیع برق آذربایجان غربی گفت: ۲۵ کیلومتر از شبکه برق شهرستان ارومیه در فروردین ۱۴۰۲ به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

معاون مدیر عامل توزیع برق آذربایجان غربی در امور ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ازآغاز اجرای طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار در ارومیه، خبر داد و گفت: کاهش اتلاف انرژی، مقرون به صرفه‌تر بودن و کاهش سرقت سیم‌ها از جمله مزایای استفاده از کابل‌های خود نگهدار است.

رحیم بهرامی خاطر نشان کرد: پوشش تمامی نقاط استان به کابل خود نگهدار از اولویت‌های مهم این شرکت است.

وی اضافه کرد: پس از تعیین چشم انداز و اهداف شرکت برای سال جاری، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی جهت اجرای طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار تشکیل شد و اولویت اول در اجرای این پروژه، مسیر‌هایی بود که احتمال وقوع خاموشی ناشی از فرسودگی شبکه و یا احتمال سرقت سیم در این مناطق بیشتر از سایر نقاط می‌باشد.

معاون مدیر عامل شرکت توزیع برق استان در برق ارومیه ادامه داد: در سطح شهرستان ارومیه نیز پس از بررسی و تعیین نقاط اولویت دار مجموعا ۲۵ کیلومتر از شبکه سیم مسی برق در نواحی ۵ گانه زیر پوشش این شرکت در سطح ارومیه با تلاش و فعالیت ۴ اکیپ ۷ نفره به مدت ۱۲ روز به کابل خودنگهدار تبدیل شده است و اجرای این طرح در نواحی شناسایی شده همچنان تا پایان اردیبهشت ماه و آغاز پیک تابستان ادامه خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: جهت اجرای این طرح در مناطقی از نواحی ۵ گانه ارومیه اکیپ‌های عملیاتی متشکل از مدیریت‌های توزیع برق چالدران، نقده، سردشت، پلدشت، شوط و پیرانشهر حضور دارند و فعالیت این نیرو‌ها هم چنان ادامه خواهد داشت.

امسال اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان‌ها و مناطق با میزان سرقت سیم مسی زیاد، به جد دنبال و اجرا می‌شود و همچنین مقرر شده تا پایان سال میزان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از شبکه‌های سیم مسی سطح استان به کابل خودنگهدار تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.