مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: موزعین شرکت ملی پست با استفاده از تجهیزات نوین می‌توانند خدمات هوشمند را به مشتریان این شرکت ارائه دهند.

محمود لیائی در آیین تجهیز موزعین شرکت ملی پست به تجهیزات هوشمند نوین گفت: در ادامه هوشمندسازی شبکه پستی کشور بیش از شش مورد این شرکت را به هدف‌گذاری سیصد مورد هوشمندسازی کامل شرکت ملی پست نزدیک می‌کند.

وی افزود: با این تجهیزات امکان هوشمندسازی در زمینه موقعیت مکانی و تشخیص هویت هوشمند فراهم می‌شود. همچنین با اتفاق امروز موضوع ممنوعیت خرید موبایل برای موزعین رفع می‌شود و از این پس موزعین نیازی به استفاده از موبایل شخصی برای انجام فرایند توزیع ندارند و همین مسئله مشکل بسیاری از موزعین را حل می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران بیان کرد: همچنین دیگر نتیجه همکاری شرکت ملی پست با شرکت به‌پرداخت تسویه حساب آنلاین و آنی است که باعث توسعه بازار کسب‌وکار‌های دیجیتال می‌شود.

لیائی عنوان کرد: افتتاح اصلی این پروژه روز ۲۷ اردیبهشت همزمان با روز ملی ارتباطات انجام می‌شود و در آن مراسم ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه هوشمند در اختیار موزعین شرکت ملی پست قرار می‌گیرد.

معطلی ۴۱۰ هزار کارت سوخت در شرکت پست

مدیرعامل شرکت پست: حدود ۴۱۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های شرکت پست مانده و دلیلش این است که پستچی دوبار به محل گیرندگان کارت رفته، اما آن‌ها حضور نداشتند. 

متقاضیان برای گرفتن کارتشان هرچه زودتر با در دست داشتن رسید به دفاتر پستی مراجعه کنند؛ چون کارت‌ها زمان محدودی در دست ما می‌ماند و بعد از آن کارت‌ها را به شرکت پالایش‌وپخش برمی‌گردانیم.

همچنین حسین غضنفری، سرپرست معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت پست برای هوشمندسازی کامل خدمات پستی گفت: شرکت ملی پست از سال ۹۸ فرایند هوشمندسازی را آغاز و در دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به این مسئله شده است.

وی افزود: در یک سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای هوشمندسازی انجام شده است. امروز آیین رونمایی از تجهیزات هوشمند نوین در بخش توزیع انجام می‌شود و باتوجه به اینکه این تجهیزات به سیستم عامل اندروید مجهز هستند موزعین به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

سرپرست معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست عنوان کرد: این تجهیزات فرایند توزیع را تسهیل کرده و به شرکت ملی پست این امکان را می‌دهد که با استفاده از هوش مصنوعی خدمات متنوع‌تری را به متقاضیان شبکه پستی کشور ارائه دهند.

در ادامه این مراسم محمد مهدی تقی‌پور، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت اظهار کرد: هوشمندسازی حوزه پرداخت همواره مورد توجه مشتریان شرکت به‌پرداخت بوده است و در همین راستا برنامه‌های متعددی را اجرا کردیم.

وی افزود: همکاری شرکت به‌پرداخت با شرکت ملی پست سابقه چند ساله دارد و حالا امکانی فراهم شده است که شرکت به‌پرداخت و شرکت ملی پست با دقت و گستردگی بیشتری به نیازسنجی مردم و کسب و کار‌ها بپردازند.

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت بیان کرد: در حوزه کسب و کار‌های اینترنتی این پروژه نقش موثری دارد و ان‌شاءالله تجهیزات هوشمند به‌پرداخت کمک می‌کند تا رشد اقتصاد دیجیتال در کشور سرعت بگیرد.

برچسب ها: پست ، پست هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.