فرماندار نهبندان از اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عملیاتی خبر داد.

ایروانی فرماندار نهبندان با بیان اینکه همگرایی در دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال مهم است، گفت: از سال‌های گذشته حل مسائل اقتصادی اولویت اول کشور بوده است، اما نتواسته ایم در عرصه به میدان درآوردن مردم و همگرایی دستگاه‌ها موفق باشیم.

او افزود: دولت سیزدهم با رویکردی متفاوت وارد عرصه فعالیت شده است و در این شهرستان نیز برای تحقق شعار سال در یک ماهه گذشته در خصوص سیاست اجرایی و مسیر حرکت بحث و تبادل نظر شده است.

ایروانی با اشاره به اینکه اعتبار شهرستان در سال ۱۴۰۱، ۶۳ میلیارد تومان برنامه ریزی شده بود، اظهار کرد: همچنین بیش از ۹۰ میلیارد تومان از منابع اضافه به این شهرستان اختصاص یافت.

 فرماندار نهبندان تصریح کرد: بیش از دو هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت وارد این شهرستان و هزینه شده است، اما به دلیل وسعت زیاد به چشم نمی‌آید.

او ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن ۱۵۲ هکتار زمین در قالب سه مرحله تامین شده است که تاکنون برای هزار و ۷۰۰ نفر قرارداد واگذاری اخذ شده است.

ایروانی ادامه داد: عملیات اجرایی ۹۰ واحد ارتش آغاز شده و ۱۹ هکتار نیز برای ۲۳۹ قطعه صنوف آلاینده در نظر گرفته شده است.

فرماندار نهبندان بیان کرد: انتقال برق به معادن شاهکوه، احداث پست ۴۰۰ کلیو ولت و انتقال گاز از زاهدان به نهبندان از جمله اقدامات کلان در دست اقدام شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.