استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به کارون ۴ اختصاص یافته است.

غلامعلی حیدری در جمع مدیران راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اختصاص یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تهاتر نفت به این استان خبر داد و گفت: این اعتبار برای اجرای طرح‌های راهسازی از جمله لردگان به ایذه و شلمزار و به کارون ۴ در حال تزریق است.

وی افزود: با ورود قرارگاه خاتم برای اجرای طرح‌های عمرانی مهم استان از جمله محور ارتباطی بروجن به لردگان به ایذه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای محور ارتباطی شهرکرد به شلمزار به کارون ۴ اختصاص یافته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین از محل ماده ۵۶ اعتباری افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان به جاده بروجن به لردگان به ایذه، شهرکرد به شلمزار و فرخشهر به دزک به شلمزار تخصیص یافته است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات سفر رییس‌جمهور نیز به حوزه راه‌های استان تلق گرفته است، اظهار داشت: با جذب این اعتبارات تحول بزرگی در حوزه زیرساختی استان شکل می‌گیرد.

حیدری با اشاره به اینکه یکی از الزامات توسعه در هر منطقه ایجاد زیرساخت است، اضافه کرد: اگر بخواهیم استان توسعه‌یافته‌ای داشته باشیم باید بتوانیم زیرساخت‌های مناسبی در حوزه زمینی، ریلی و هوایی در استان ایجاد کنیم.

وی، مولدسازی و فروش اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌های دولتی را از دیگر ظرفیت‌های موجود برای تامین منابع مالی دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: هرچند وضعیت اعتبارات استان در سال‌جاری نسبت به سال‌های گذشته بهتر است، اما نباید از ظرفیت مولدسازی غافل شد.

حیدری با تاکید بر به کارگیری اهتمام ویژه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: با رونق صنعت ساخت و ساز صنایع دیگر نیز رونق گرفته و اشتغال قابل توجهی در استان ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار