مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: ۹۱ طرح گردشگری در این استان به منظور تقویت و توسعه این صنعت در دست اجراست.

حسن محمدی ادیب امروز در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاری طرح های گردشگری خلخال در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان گفت: عمده مشکلات سرمایه‌گذاران در زمینه زیرساخت‌ها است و برای رفع آنها باید اعتبار ویژه‌ای با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت برای استان اردبیل در نظر گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل درباره مسائل و موانع طرح‌های گردشگری خلخال نیز می گوید: در این جلسه مشکلات هشت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان با حضور سرمایه‌گذاران آن بررسی و موانع آنها احصا شد.

به گفته او، مشکلات چند طرح مهم شهرستان خلخال از جمله پل معلق، در ماه‌های اخیر برطرف شده و این قبیل طرح‌ها به سرعت در حال اجراست و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طی ۲ هفته آینده به همراه همه معاونان اداره کل در شهرستان خلخال حاضر خواهیم شد تا با بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان مشکلات آنها به صورت دقیق بررسی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.