استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید حجازی عزیز، انس و توجه به قرآن و تفکر و تدبر در آیات الهی و اجرای فرمان الهی بود.

 محمد کرمی در یادواره دومین سالگرد شهید سید محمد حجازی اظهار داشت: شهید حجازی از پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا روز شهادت در وسط میدان برای عزت اسلام و انقلاب تلاش کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهید حجازی در تمام لحظه‌ها و جبهه‌ها با نگاه توحیدی تلاش نمود و قطعاً کسی که نگاهش توحیدی باشد هر کار و حرکتی انجام می‌دهد تا خود را در محضر خدای متعال ببیند.

این مسئول با اشاره به جمله معروف «شهادت هنر مردان خداست»، اذعان کرد: هر فردی هنری دارد و هنر مردانی که در پی رضای الهی هستند؛ شهادت است.

 وی در این یادواره تصریح کرد: آرزوی شهید حجازی در تمام صحنه‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در ایام بعد از آن و دوران سخت دفاع مقدس و بعد از دوران دفاع مقدس، رسیدن به رضای الهی بود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: این شهید بزرگوار بعد از دوران دفاع مقدس با خلاقیت و نوآوری در بسیج به مسیر خود ادامه داد و در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی در شرایط سختی ایستاد و از لحظه لحظه‌های فرصت‌هایش در راه رسیدن به رضای الهی استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار