ایجاد صنایع تبدیلی در واحدهای تولید مرغ سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد صنایع تبدیلی در واحدهای تولید مرغ سیستان و بلوچستان ضرورت دارد .

 کرمی  استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت فرهنگ کار بین مردم استان گفت: مراکز تولید مرغ استان ظرفیت بالایی دارد و علاوه بر تولید مرغ مصرفی مردم می توانیم؛ صنایع تبدیلی این صنعت تولیدی که قابلیت صادرات هم دارد را نیز گسترش دهیم.

محمد کرمی گفت: باید برنامه‌ریزی اقداماتی که سبب کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌شود را در دستور کار قرار دهیم و با جدیت دنبال کنیم.

وی گفت: با اراده قوی و حضور دائمی در وسط میدان و با تلاش و پشتکار، همه چیز قابل تغییر و تحول است، امروز به راحتی می‌توان بیابان ها را آباد کرد.

کرمی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری با مسئولین بیان داشت: باید دقت بیشتری در انجام کارها صورت بگیرد تا تاثیر مثبت آن بر زندگی اقشار کم درآمد جامعه مشخص شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود اگر با برنامه‌ریزی درست کارها انجام شود، نباید شاهد وجود اقشار آسیب‌پذیر در جامعه باشیم.

کرمی اذعان کرد: ظرفیت معدن این استان قابل مقایسه با ظرفیت معدن سرچشمه نیست، ظرفیت‌های فراوانی در این استان داریم که باید در جهت رفاه مردم از آن استفاده نمائیم.

کرمی بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان موظف هستند؛ کارها را برای مردم تسهیل کنند.

وی با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد افزود: قیمت گذاری دستوری تاثیر منفی بر اقتصاد دارد، چون اقتصاد و تولید را نمی‌توان دستوری اداره کرد، بلکه با کار و تلاش و رقابتی شدن تولید می توان شاهد کاهش قیمت بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار