امامان جمعه، درخطبه های این هفته خود با تبریک روز ارتش و تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیان موضوعات مختلفِ سیاسی، اجتماعی و مشکلات مردم پرداختند.

نماز جمعه میناب 

 امام جمعه میناب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال مهمترین و بیشترین نقش‌ها در حراست از نظام ایفا نموده است.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: انتخاب دکتر یداله رئیسی را بعنوان جراح برتر استانی و کشوری به وی تبریک گفت و از ایشان قدردانی کرد.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیاامام جمعه بندرلنگه گفت: سپاه آن نهادی که در آن روز به دست مبارک امام راحل کاشته شد امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده که ریشه‌های آن در اعماق وجود هر ایرانی و هر مسلمان آزاده خواه دنیا ریشه دوانده است.

نمازجمعه پارسیان 

امام جمعه پارسیان گفت: بانوانی که در کنار اداره منزل و خدمت به خانواده پا به میدان تولید و اشتغال آفرینی گذاشته اند باید توسط مسئولان مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرد.

حجت الاسلام بارانی گفت: ایجاد فضای مناسب نمایشگاهی برای عرضه محصولات آنها، پرداخت تسهیلات بانکی و بازاریابی محصولات با رایزنی با استان‌ها و کشور‌های همسایه از جمله مواردی که مطالبه این صنعتگران از مسئولان است.

نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر گفت: مردم شریف شهرستان بندرخمیر در جمع آوری کمک‌ها برای آزاد سازی همشهری‌های زندانی جرائم غیر عمد خود گرفتار هستند مشارکت فعال دارند.

نماز جمعه قشم 

امام جمعه قشم گفت : اصلی‌ترین روش حمله دشمن پس از جنگ تحمیلی تهاجم فرهنگی است.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی گفت: در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورا‌های فرهنگ عمومی و مساجد بیشترین نقش سیاستگذاری و اجرایی دارند.

نمازجمعه اهل سنت قشم 

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: روزه مستحکم‌ترین و ایمن‌ترین سپر برای انسان مومن است که او را در برابر گناهان و تیر‌های شیطان حفظ می‌کند.

نماز جمعه سیریک

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: امکانات زیرساختی ورزشی در شهرستان وضعیت مطلوبی ندارد مسئولان در این موضوع چاره‌ای کنند.

حجت الاسلام محسن سالاری گفت: باید بکوشیم سنگری که در ماه رمضان فتح کردیم از دست ندهیم، برای این سنگر گسرنگی و تشنگی کشیدایم نباید آن را به راحتی از دست بدهیم.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه حاجی آباد گفت: ما باید به وسیله جهاد تبیین و روشنگری با جنگ شناختی که دشمن بر علیه ملت ایران راه اندازی کرده است، مبارزه کنیم.

نماز جمعه رودان 

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان گفت: اتاق فکری که اغتشاشات اخیر را درکشور ایجاد و مدیریت می‌کرد امروز شکست خورده است.

 نماز جمعه جاسک 

امام جمعه جاسک گفت: عید فطر یعنی بازگشت به فطرت انسانی یعنی رجوع به درون خود است و شب و روز عید فطر یکی از بهترین روز‌های انسان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس ذاکری گفت: نیرو‌های مسلح حصار‌های محکم کشور هستند و دشمن به دنبال شکست این حصار‌ها است.

 نماز جمعه توکهور و هشتبندی 

امام جمعه توکهور وهشتبندی گفت: سپاه پاسداران به فرمان امام راحل و برای پاسداری از انقلاب اسلامی تاسیس شد که اکنون سپاه پاسداران یکی از بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حسین جهانگیری گفت: کمبود گاز مایع برای مصارف خانگی در بخش توکهور و هشتبندی مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است.

 نماز جمعه هرمز

امام جمعه جزیره هرمز گفت: در تبلیغات محیطی همه ادارات در مسئله عفاف و حجاب باید از رهنمود‌های رهبری استفاده کنند.

حجت الاسلام جعفر رستاخیز گفت: اکنون کشور عزیزمان در یک جنگ شناختی و ترکیبی تمام عیار به وسیله دشمن قرار گرفته است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

 نماز جمعه بوموسی

امام جمعه بوموسی گفت: عفاف و حجاب که دشمنان به دنبال خدشه وارد کردن به آن هستند از نقاط قوت نظام اسلامی

حجت الاسلام محمد پاک نژاد گفت: تحول در همه بخش‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و نظام اداری و جتی سبک زندگی مردم نیاز است و در بخش اقتصادی باید تلاش کنیم وابستگی کشور به دلار را کم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.