امام جمعه بندرعباس با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ایجاد وقفه اختلال تولید در محیط‌های کارگری گفت: جامعه کارگری ما با بصیرت و هوشیاری و، همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۱۱ اردیبهشت و روز جهانی کار و کارگر افزود: ایجاد امنیت شغلی، پوشش بیمه‌های درمانی و خدمات اجتماعی، دست مزد‌های عادلانه، مهارت افزایی و افزایش ایمنی در کار از مهمترین نیاز‌های جامعه‌ی کارگری در کشور است.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به جایگاه والای کارگر در گفتمان اسلامی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم گفت: نخستین آموزگار انسانیت در جامعه اسلامی حضرت محمد (ص) بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره لزوم الگو گرفتن همه مردم جامعه به ویژه معلمان از اندیشه‌های شهید مرتضی مطهری افزود: مبارزه با تحجر و تفکر التقاطی از مهمترین ویژگی‌های شهید مطهری بود.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره برخی از مشکلات و دغدغه‌های معلمان از مسئولان کشور خواست که برای حل این مشکلات تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

امام جمعه بندرعباس در همچنین با اشاره به افزایش دمای هوا در هرمزگان از همه مردم خواست با صرفه جویی در مصرف برق، مسئولان کشور را مدیریت تولید برق و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.