تکمیل ظرفیت‌های اقامتی همدان در تعطیلات عید فطر

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از تکمیل ظرفیت اقامتی استان در تعطیلات عید فطر خبر داد.

علی خاکسار با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر در محل ساختمان شماره ۲ میراث فرهنگی همدان واقع در میدان آرامگاه باباطاهر آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است، افزود: با آغاز موج جدید سفر‌ها همزمان با عید سعید فطر از ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت بیش از ۲۲ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان ساکن شدند.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۳ هزار و ۴۶۷ نفر در هتل‌ها، ۹۰۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۷۰۵ نفر در مهمانپذیر‌ها و ۴۶۰ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند، گفت: در تعطیلات عید فطر بوم‌گردی‌های همدان پذیرای ۷۲۷ نفر، متل‌ها میزبان ۹۴ نفر و خانه مسافر‌ها پذیرای ۵ هزار و ۶۳ مسافر بودند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه تمام اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی ۲۲ هزار و ۹۴ نفر است، ادامه داد: ۴۳ نفر نیز در مجتمع‌های خدمات بین راهی، ۱۰ هزار و ۴۱۰ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و ۲۲۵ نفر اسکان اضطراری گزارش شده است.

خاکسار بیان کرد: ۱۳۸ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کرده‌اند که جاذبه‌هایی مانند غار علیصدر، آرامگاه بوعلی‌سینا، آرامگاه باباطاهر و کتیبه‌های گنجنامه بیشترین آمار بازدید مسافران را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.