آمار شگفت‌انگیز در بارسا با یک دیوار واقعی

بارسلونا در رقابت‌های این فصل لالیگا یک آمار خیره‌کننده را به جا گذاشت.

 بارسلونا در دیدار امروز مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی ۱-۰ رسید تا علاوه بر اینکه یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا نزدیک شود، که یک آمار دفاعی خیرکننده هم به جا بگذارد.

تیم ژاوی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دیدار امشب به اولین تیم تاریخ در بین ۵ لیگ بزرگ اروپایی تبدیل شد که در ۳۰ هفته ابتدایی فصل، کمتر از ۱۰ گل دریافت کرده است.

در واقع صدرنشینی مقتدرانه بارسا تا اندازه زیادی مدیون عملکرد دفاعی درخشان این تیم است که باعث شده آن‌ها علی رغم به ثمر رساندن ۹ گل کمتر از رئال، اکنون با ۱۱ امتیاز برتری در صدر جدول قرار داشته باشند.

این در حالی است که فصل گذشته بارسا با مشکلات دفاعی زیادی روبرو بود و در نهایت فصل را با ۳۸ گل خورده به پایان رساند، اما اگر روند خوب آن‌ها تا پایان فصل جاری ادامه پیدا کند، احتمال زیادی دارد که تعداد گل‌های خورده آن‌ها در این فصل، کمتر از نصف فصل گذشته باشد.

در این بین نباید از نمایش‌های درخشان تراشتگن هم غافل شد که با ۲۳ کلین‌شیت، یکی از بهترین فصول حرفه‌ای‌اش را پشت سر گذاشت و با توجه به مصدومیت مانوئل نویر، می‌تواند بدون رقیب درون دروازه تیم ملی آلمان قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار