دادگاه انگلستان طی چهار هفته در تابستان به اتهامات آزار جنسی کوین اسپیسی رسیدگی می‌کند.

به نقل از ورایتی، کوین اسپیسی صبح جمعه به وقت محلی از طریق تماس ویدیویی در دادگاهی در انگلستان حاضر شد و قاضی مدت زمان و تاریخ محاکمه او را که برای تابستان امسال تعیین شده است، تأیید کرد.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌های انگلستان، این بازیگر تنها برای تأیید نام کامل خود، تحت عنوان کوین اسپیسی فاولر، صحبت کرده است و می‌تواند حرف قاضی را بشنود.

نماینده حقوقی اسپیسی، وکیل دادگستری پاتریک گیبس کی سی، به طور شخصی در جلسه پیش از محاکمه در دادگاه Southwark Crown در جنوب لندن شرکت کرد.

هدف از جلسه تا حد زیادی، فرآیند اداری تعیین تاریخ و مدت دادگاه بود و روزنامه لندنی Evening Standard گزارش داد که قاضی وال تأیید کرد که محاکمه در ۲۸ ژوئن آغاز خواهد شد و قرار است چهار هفته طول بکشد.

اسپیسی قبل از این که به طور علنی متهم به آزار جنسی شود به‌خاطر پروژه‌هایی از جمله «زیبای آمریکایی» (American Beauty) و «خانه پوشالی» (House of Cards) شناخته می‌شد.

گفته می شود او با ۱۲ اتهام آزار جنسی علیه چهار مرد روبه‌رو است که گفته می‌شود بین سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ رخ داده است. او قبلاً در دادگاهی در انگلستان حاضر شد تا تمام اتهامات را انکار کند.

محاکمه او در انگلستان، آخرین مورد از یک سری مبارزات حقوقی است که اسپیسی با آن روبه‌رو شده است؛ یعنی از زمانی که آنتونی رپ، بازیگر در مقاله‌ای در Buzzfeed News در سال ۲۰۱۷ به طور علنی، اسپیسی را به آزار جنسی متهم کرد.

در اکتبر گذشته، آنتونی رپ یک دعوای مدنی ۴۰ میلیون دلاری علیه اسپیسی در نیویورک را از دست داد و همچنین، اسپیسی درگیر یک دعوای مدنی با شرکت سازنده سریال «خانه پوشالی» بود که در رابطه با سوءرفتار جنسی ادعا شده در درام سیاسی نتفلیکس رخ داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار