مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت واگن پارس اراک از هدفگذاری تولید هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع واگن در سال جاری در این واحد تولیدی خبر داد.

 اسلام پناه،  مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت واگن پارس اراک  ظهر امروز در جریان بازدید خبرنگاران از خطوط تولید شرکت واگن پارس گفت: در سال گذشته برای نخستین بار در طول عمر تأسیس واگن پارس یک هزار دستگاه واگن تولید و روانه بازار شد.

وی افزود: با تولید این میزان واگن از خروج ۷۵ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری شد.

  مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت واگن پارس اراک با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ رکورد تولید واگن پارس با تولید ۷۵۰ دستگاه واگن شکست گفت: این شرکت موفق شد با تولید ماهانه صد دستگاه واگن رکورد تولید را برای نخستین‌بار بشکند.

اسلام‌پناه از هدفگذاری تولید یک‌هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع واگن در سال جاری در این واحد تولیدی خبر داد و بیان کرد: فروش این میزان تولید برای کارخانه واگن‌پارس اراک بیش از سه هزار میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

وی بیان کرد: گردش مالی شرکت در سال ۹۹ حدود ۱۵۰ میلیارد تومان بود اما در سال ۱۴۰۰ به هزار و ۲۰۰ میلیارد و سال گذشته به ۲ هزار میلیارد تومان رسید. 

وی یادآور شد: بیش از ۶۰ درصد واگن‌هایی که در خطوط ریلی کشور فعالیت دارند در این شرکت تولید شده، کارخانه واگن پارس جزو معدود کارخانه‌های توانمند در تولید محصولات ریلی است.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت واگن پارس اراک از تحقق هدفگذاری تولید یک‌هزار دستگاه انواع واگن در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این شرکت در سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.