بالاخره محل دفن زباله در کازرون مشخص شد

سایت جدید پسماند کازرون برای تخلیه زباله مشخص شد.

در جلسه‌ای که با حضور استاندار فارس، شهردار کازرون، کارگروه پسماند استان، مسئولان شهر کازرون و بخش‌های کنارتخته، کمارج و خشت برگزار شد، سایت پسماند جدید شهرداری تایید شد.

نوذری شهردار کازرون در این جلسه گزارشی از روند اجرایی و کسب مجوز‌های لازم را ارائه کرد و در ادامه بر قانونی بودن این سایت بر اساس مجوز‌های گرفته شده تاکید کرد.

او اظهار کرد: پارسال به دنبال حکم قضایی، شهرداری از دفن زباله در سایت زباله بوشگان دیلمی منع شده بود و بر این اساس چندین مکان توسط کارگروه پسماند مورد بررسی قرار گرفت که این مکان‌ها مورد تایید قرار نگرفتند.

شهردار کازرون گفت: تنها سایت پسماند جدید بود که با توجه به رعایت همه مسائل زیست محیطی توانست تمامی مجوز‌های لازم و قانونی را بگیرد.


بیشتر بخوانید

بلاتکلیفی دفن زباله در شهرستان کازرون + تصاویر


نوذری افزود: با توجه به اعتراض و نگرانی مردم بخش‌های کمارج، کنارتخته و خشت از احداث سایت جدید پسماند ایمانیه استاندار فارس خود شخصا در محل حاضر شد و از نزدیک از این سایت بازدید و به نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم گوش داد و در ادامه جهت بررسی بیشتر دستور توقف کار را داد.

 او تصریح کرد: پس از بررسی دوباره مکان پسماند جدید همه مجوز‌های قانونی مجدد مورد تایید قرار گرفت و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

شهردار کازرون ادامه داد: از همه مردم بخش‌های خشت و کنارتخته و کمارج خواهشمندیم که با توجه به گرفتن مجوز‌های لازم، نگرانی از این بابت نداشته باشند چرا که از لحاظ بهداشتی خطری متوجه آن‌ها نخواهد شد.

 او بیان کرد: شهروندان به ادعا‌های بی اساس توجه نکنند چرا که برخی افراد بدون داشتن دانش کافی صرفا به اظهارنظر‌های نامعتبر و تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کنند.

سایت جدید پسماند دارای دسترسی جداگانه از روستا‌ها و مناطق مسکونی است و همه فاصله‌ها تا مناطق مسکونی رعایت شده است و دارای تاییدیه از کمیته پسماند استان است ضمن اینکه این شهرداری سومین شهر استان است که همه مجوزات قانونی سایت پسماند را گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
جلوی درب شهرداری سایت پسماند اجرا کنید

شهردار محترم فقط شما میتوانید در مورد خانواده خودت اظهار نگرانی کنید

کارشناسی و هر چیزی هست در خود کازرون سایت پسماند اجرا نمایید

زباله هر محل در همان محل باید دفع گردد
United States of America
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
الهییییی شکر که محل دفن زباله در کازرون مشخص شد الهییییی شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رو شکر
آخرین اخبار