استاندار ایلام:

احداث کارخانه یخ و سردخانه از الزامات مهم اربعین سال جاری در ایلام است

استاندار ایلام گفت: احداث کارخانه یخ و سردخانه از الزامات مهم اربعین سال جاری در این استان است.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در دیدار با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور اظهار کرد: مردم استان ایلام همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی و اعتقادی پیشگام بودند و این امر را چه در قبل از انقلاب و چه در پس از انقلاب به اثبات رساندند.

وی با اشاره به نقش ستاد بازسازی عتبات عالیات در احیای ارزش‌های دینی و مشارکت فعال مردم در بازسازی بارگاه مطهر ائمه اطهار (ع)، افزود: در ایام اربعین این ستاد از نظر تأمین موادغذایی و آب برای زوار بسیار خوب عمل کرد و اقدامات این ستاد در اربعین ماندگار شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طول یکسال گذشته تحولات بسیار خوبی در زیرساخت‌های جاده‌ای حوزه اربعین شکل گرفته است، افزود: در این مدت کوتاه دو تونل، ۲۰ کیلومتر راه جدید چهارخطه و ۲۰ کیلومتر دیگر مسیر (ایلام - مهران) روکش آسفالت شده است و برای اولین بار محور ایلام به مهران یک طرفه نشد و مدیران استان روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را با جدیت دنبال کردند.

استاندار ایلام ایجاد کارخانه یخ و سردخانه را از الزامات مهم اربعین امسال عنوان کرد و افزود: نتیجه این اقدامات منجر به رضایتمندی زائران شد و بلافاصله بعد از اربعین سال گذشته نیز جلسات ستاد اربعین استان بصورت مستمر برگزار شده است.

در ادامه این دیدار، محمدجلال مآب رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور نیز گفت: یکی از چالش‌های سال گذشته در ایام اربعین مشکل گرمازدگی و تأمین یخ مورد نیاز زائران بود که به خوبی مدیریت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.