استاندار ایلام از اختصاص بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دهلران طی سال جاری خبر داد.

 حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جلسه شورای اداری و دیدار با بزرگان و معتمدین شهرستان دهلران گفت: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دهلران از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی اختصاص یافته که ۷۷ درصد آن تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: از این محل ۵۱ پروژه در سفر ریاست جمهوری با اعتبار ۲۱۱ میلیارد تومان در دست پیگیری است.

استاندار ایلام افزود: از محل اعتبارات مصوب دور اول سفر ۴۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال برای شهرستان دهلران در نظر گرفته شده است.

وی مطرح کرد: از محل متمم اول و دوم سفر ریاست جمهوری، مجموعاً ۱۰ پروژه با اعتبار ۸۱۵ میلیارد ریال به شهرستان دهلران اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: از محل اعتبارات اربعین نیز تعداد ۳ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به شهرستان دهلران اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در مجموع سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات اربعین و مسئولیت‌های اجتماعی، اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال برای شهرستان دهلران در نظر گرفته شد. 

به گفته استاندار ایلام، در شهرستان دهلران مجموعاً ۱۳۹ پروژه عمرانی ملی و استانی با مجموع اعتبار ۱۷ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال در دست اجرا است که علاوه بر این، یک طرح احداث مسکن ویژه شهری و روستایی شامل احداث ۲۱۰ واحد مسکونی شامل ۱۶۰ واحد روستایی و ۵۰ واحد شهری، با تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۵۱۰ میلیارد ریال نیز در دست اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.