استاندار کرمانشاه گفت : قرارگاه قرآنی با برنامه مدون و همه جانبه و با هدفگذاری‌های مشخص و انسجام بیشتر در یک مسیر روشن گام برخواهد داشت و کرمانشاه الگویی برای دیگر استان‌ها خواهد شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه گفت : ماه مبارک رمضان بستری را برای دورهمی‌های قرآنی فراهم کرد و باید تلاش کنیم با کمک جامعه قرآنی استان، دستگاه‌های فرهنگی و مردم این فضای معنوی در طول سال همچنان تداوم یابد و در ادامه یک حرکت عظیم و اثرگذار و برکت آفرین قرآنی در کرمانشاه ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: قرارگاه قرآنی با برنامه مدون و همه جانبه و با هدفگذاری‌های مشخص و انسجام بیشتر در یک مسیر روشن گام برخواهد داشت و کرمانشاه الگویی برای دیگر استان‌ها خواهد شد.

وی از نگاه ویژه قرارگاه قرآنی به نسل جدید خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های مناسب نسل جدید در مسیر انس با قرآن و معنویت قرار بگیرند.

قرارگاه قرآنی استان کرمانشاه از اسفند ۱۴۰۱ کارش راآغاز کرده است و برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان از مصوبات این قرارگاه بود.

تقویت دستگاه‌های قرآنی ۴۰ سال گذشته، واگذاری حداکثری فعالیت‌های قرآنی به مردم، کاهش موازی‌کاری، چابک‌سازی و بهره‌گیری از پیشنهاد دستگاه‌های مختلف از سیاست‌های است که در قرار گاه قرآنی ملی و استانی دنبال می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.