رأی الیوم: سقوط و پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است

رأی الیوم با اشاره به اوضاع نابسامان در رژیم صهیونیستی نوشت این رژیم در لبه پرتگاه سقوط قرار دارد و سقوط آن خیلی طول نخواهد کشید.

روزنامه اینترنتی رای الیوم نوشت: به نظر نمی‌رسد اسرائیلی‌ها امسال، هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس رژیم اشغالگر و غیر قانونی خود را جشن بگیرند، زیرا این رژیم در بدترین مراحل خود از بدو تاسیس قرار دارد  و ممکن است پایان آن از آنچه تصور می‌کنیم نزدیک‌تر باشد.

رژیم صهیونیستی با بحران‌های چند وجهی و بی سابقه‌ای مواجه است، این رژیم در عرصه داخلی از بحران «ادامه تظاهرات علیه اصلاحات قضایی» که بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر این رژیم) بر آن پافشاری می‌کند، رنج می‌برد و با وجود عقب نشینی جزئی نتانیاهو، این تظاهرات قوی‌تر از قبل همچنان ادامه دارد. 

این تظاهرات بسیاری را بر آن داشته است تا از احتمال وقوع جنگ داخلی که به فروپاشی رژیم صهیونیستی از داخل منجر می‌شود، خبر دهند‎؛ به ویژه آنکه چنین جنگی بر سر نخبگان سیاسی اسرائیل از راست افراطی تا چپ افراطی سایه افکنده است. هیچ کس نمی‌تواند احتمال رسیدن به توافق میان نخبگان سیاسی را انکار کند، اما چنین توافق‌هایی به معنای تعویق بحران واقعی و تعویق درگیری حتمی در داخل اسرائیل است.

رژیم صهیونیستی همچنین با بحرانی در سطح ائتلاف‌های خارجی به ویژه ائتلاف روسیه – اسرائیل مواجه است که از زمان حمایت اتحاد جماهیر شوروی از اسرائیل در دهه پنجاه قرن گذشته در بدترین وضعیت خود قرار دارد و این اختلاف در اقدام گلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل که در اعتراض به مخالفت با تعویق نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع فلسطین اشغالی، جلسه مذکور را ترک کرد، نمایان شد.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، گلعاد آردان از چند روز پیش به تعویق انداختن زمان برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل را به علت همزمانی این نشست با سالروز یادبود نظامیان کشته شده اسرائیلی، خواستار شده بود، اما روسیه به عنوان رئیس فعلی شورای امنیت با این درخواست مخالفت کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین با بحران واقعی علیه موجودیت خود رو به رو است، زیرا مخالفان این رژیم هر روز در کمین آن نشسته اند. پس از حملات موشکی از جنوب لبنان، رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف و فاقد قدرت بازدارندگی که سال‌های سال برای آن تبلیغ می‌کرد، ظاهر شد. این رژیم با بحران‌های داخلی، بحران‌های نوار غزه و محور مقاومت در لبنان وسوریه که منتظر آغاز جنگی متفاوت با جنگ‌های متعارف با اسرائیل هستند، مواجه است.
از سوی دیگر اسرائیل نه تنها فاقد قدرت و توانایی لازم برای حمایت از امنیت داخلی خود، بلکه فاقد قدرتِ حمایت از امنیت سایبری خودش هم هست، بطوریکه پایگاه اینترنتی موساد و حساب کاربری نتانیاهو در فیس بوک، هک و آیات قرآنی در آن منتشر شد.

به گزارش رسانه‌های عبری زبان، گروه «انونیموس سودان» به پایگاه خبرگزاری موساد حمله کرد. روزنامه معاریو نوشت پایگاه‌های موساد و شرکت بیمه اسرائیل هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند. گرچه تاکنون ابعاد این حمله سایبری اعلام نشده است، اما این حمله به انتشار بخش وسیعی از اطلاعات امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد. این حمله، دهمین حمله اینترنتی به ساختار زیربنایی رژیم صهیونیستی در کمتر از یک هفته گذشته است.

چند روز پیش روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد گروه هکری موسوم به «انونیموس سودان» وب سایت شرکت برق اسرائیل را هدف قرار داد و آن را از دسترس خارج کرد. رسانه‌ها همچنین ازحمله هکر‌ها به سایت فرودگاه بن گوریون خبر دادند و اعلام کردند تلاش‌ها برای بازگرداندن اوضاع به حالت سابق ادامه دارد.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونوت اذعان کرد حملات اینترنتی در ماه آوریل افزایش یافته است. در ماه‌های گذشته چندین حمله اینترنتی، نظام بانکی، نظام بهداشت، فرودگاه بن گوریون و بسیاری دیگر از مراکز را هدف قرار داده است.
رسانه‌های صهیونیستی همچنین هفته پیش اعلام کردند برخی سایت‌های وابسته به این رژیم در روز جهانی قدس هدف بیش از شصت حمله سایبری قرار گرفت. 
رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته با حملات سایبری گسترده گروه‌های مقاومت مواجه شده است، بطوریکه در نبرد بین حماس و تل آویو نیز جنگ اینترنتی جایگاه ویژه‌ای داشت. در ماه مه ۲۰۱۹ ارتش اسرائیل از بمباران یک ساختمان مسکونی خبر داد که در آن شماری هکر برای حمله به سایت‌های اینترنتی در اسرائیل برنامه ریزی می‌کردند. 
همزمان با سالروز یوم النکبه (روز نکبت) هم هکر‌های ناشناس حساب کاربری نتانیاهو در فیس بوک را هک و آیاتی از قران کریم را درآن منتشر کردند. 
ظاهرا در حملات سایبری گسترده‌ای که اسرائیل آن را اعلام نکرده، هزاران سند محرمانه مهم که امنیت ملی اسرائیل را تهدید خواهد کرد، کشف شده است. 
کاملا مشخص است که اسرائیل در بدترین مراحل تاریخی خود به سر می‌برد و اگر معیار ابن خلدون برای ظهور و سقوط ملت‌ها را در نظر بگیریم، اسرائیل در لبه پرتگاه سقوط قرار دارد و این سقوط خیلی طول نخواهد کشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
به اميد نابودي ظالم وپيروزي مظلوم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
ان شاالله.این اتفاق بیفته.الهی آمین
آخرین اخبار