معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: جشنواره دست‌نوشته‌های طلایی، با هدف تقویت زیبانویسی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در این شهرستان برگزار شد.

اشرف باغانی گفت: جشنواره دست‌نوشته های طلایی خط تحریری، در راستای شناسایی استعدادهای دانش آموزان، آشنایی آنها با هنر زیبانویسی و تاثیر آن بر یادگیری، ایجاد رقابت سالم با همیاری حوزه معاونت آموزش بنیادین سبزوار و دبستان سلمان فارسی اجرا شد.

وی افزود: این جشنواره در ۲ بخش همکاران پایه اول دانش آموزان دختر و پسر برپا شد که در مرحله نخست ۶۰۰ اثر دانش آموزی و ۱۱۰ اثر از همکاران به دبیرخانه این طرح در دبستان سلمان فارسی ارسال شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: پس از داوری در مرحله نخست ۳۰ اثر منتخب از دختران و پسران و در بخش همکاران نیز ۶ اثر برتر انتخاب که در مرحله پایانی ۱۰ اثر منتخب برگزیده شد.

برگزاری دوره های دانش افزایی طرح آموزش سواد دیجیتال، جشنواره های رشد و بالندگی و دست نوشته های طلایی در کنار طرح شهید محمودوند و شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل برخی از برنامه های شاخص معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.