استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های نیمه‌تمام با تزریق اعتبار تکمیل و به‌بهره‌برداری می‌رسد، همچنین تجهیزاتی در حوزه درمان وارد استان شده که به‌زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

غلامعلی حیدری در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌مناسبت فرارسیدن هفته سلامت، اظهار داشت: این هفته فرصت مغتنمی است تا از زحمات بی‌شائبه فعالان حوزه بهداشت و درمان قدردانی کنیم.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان اقدامات بزرگی در کنترل شیوع کرونا انجام دادند، دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای حوزه سلامت دارد، قطعا سلامت یک جامعه در گرو سلامت جسمی و روحی افراد جامعه است و می‌طلبد کار‌های جدی در این حوزه صورت بگیرد.

حیدری اضافه کرد: تاکیداتی به مسئولان حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت تا در شهرستان‌ها برای بررسی میدانی مشکلات مردم حضور پیدا کنند، همچنین بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بهداشتی صورت بگیرد و مشکلات را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه در سال‌جاری اعتبارات مطلوبی برای توسعه و تجهیز مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد، گفت: طرح‌های نیمه‌تمام با تزریق اعتبار تکمیل و به‌بهره‌برداری می‌رسد، همچنین تجهیزاتی در حوزه درمان وارد استان شده که به‌زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

حیدری گفت: سازمان تامین اجتماعی شش درمانگاه در این استان احداث خواهد کرد، از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی نیز برای تجهیز برخی بیمارستان‌های استان به ویژه مناطق محروم استفاده شده است تا بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری کمتر از درمان است، ادامه داد: باید کار‌های جدی در این حوزه انجام دهیم که این مسئله مشارکت مردم را می‌طلبد، همچنین نیازمند همراهی خیرین نیز هستیم، مسئولان برای حل مشکلات و رفع نگرانی مردم در حوزه بهداشت و درمان وارد عمل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار