شهادت آمر به معروف سبزواری احراز شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: شهادت "حمیدرضا الداغی"، آمر به معروف و ناهی از منکر سبزواری از سوی شورای تامین شهرستان سبزوار و شورای تامین استان خراسان رضوی احراز شد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: شهادت این جوان خوش غیرت در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و حفاظت از ناموس تایید شده و تهران نیز شهادت وی را به صورت شفاهی تایید کرده است با این حال زیرپوشش بنیاد شهید قرار گرفتن خانواده این شهید بزرگوار طبق روند اداری در حال پیگیری است.

او افزود: خراسان رضوی ۱۴ شهید امر به معروف تقدیم اسلام کرده است که حمیدرضا الداغی پانزدهمین شهید در این خصوص محسوب می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: با رشادت و شهادت این جوان با غیرت سبزواری هم اکنون پویشی در فضای مجازی و حقیقی با عنوان و هشتک "شهید خوش غیرت" در حال انتشار بوده و مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

حسن زاده نامقی بیان کرد: فردا دوشنبه نیز آئین تشییع شهید الداغی با حضور مردم شهید پرور وقدرشناس مشهد از مهدیه خیابان امام رضا (ع) تا حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آن‌ها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان شرور از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۴:۵۴ ۱۸ تير ۱۴۰۲
قاتلین این شهید عزیز هزاران بار باید اعدام شوند. وای بر احوال اونایی که از این اراذل خیابونی دفاع می کنند.
روح شهید الداغی با سرور شهیدان آقا امام حسین علیه السلام محشور باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
این دخترا بی حجاب باعث تا امنی تو کشور شدن کجایند پدرمادرای این دخترا بیان پاسخگو باشم خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوشا به سعادتشون.امام زمان باز داره دردونه هاشو جمع میکنه.امام زمام قربون شما بشم یه نیم نگاهی هم به ما آدم بدا بکن.الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان شهادتت مبارک شهید عزیزمان حمید رضا الداغی حالا که دستت میرسد کاری بکن دست همه ی جوانان عالم رو بگیر وبه خودت و اربابتان امام حسین پیوند بده که ما در این دنیا وانفسا آلوده نشویم بحق صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
حاجی پور
۱۴:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
یا رب الشهداء بحق الشهداء اندکی از معرفت شهدا رو بر سر همه ی جوانان بچگان دختران وپسران ایران به خدا ، خداوند در روز قیامت شهداء رو شاهد بر اعمال ما میگیرد که چرا ما مثل شهداء عمل نکردیم ، دختران ایران به خدا شما با حفظ حجاب خود میتوانید پاداشی همچون شهداء داشته باشید و برعکس آن همه ما چه آنکسانی که با بی غیرتی خود بی تفاوت عمل میکنند ودر دلشان راضی هستند باید جواب تک تک خون شهداء رو داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
این اسامی باید پررنگ شوند و علت شهادت باید بیان شود تا درس عبرت شود
Iran (Islamic Republic of)
عباس محمدی
۱۳:۱۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام.اگر دولت و مسئولین مرتبط فکری به حال بدحجابان نکنند هر روز شاهد این معضل اجتماعی خواهیم بود.چرا به اصطلاح سلبریتی ها خفه خون گرفتند.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
دختران بیحجاب ببینید عاقبت بیحجابی شما فقط ضرر برای خودتونه...
هرچی به خانواده شهدا رسیدگی بشه باز هم کمه.باید همه برای فرزند این شهید باغیرت ، پدری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید مثل کوه پشتوانه زن و بچه این شهید باشیم.چون این شهید باغیرت مثل کوه پشتوانه دخترانِ ایران بود.با اینکه دختران بیحجاب بودن و خودشونو برا نامحرم باز گذاشته بودن اما شهید باغیرت باز هم اجازه نداد به دختران آسیب برسه.
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا
۱۱:۵۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
انشالله به خون پاک این شهید خدا ریشه فساد و مخصوصا مردان بی غیرت و زنان معلوم الحال رو خشک کنه . روحت شاد در کنار حضرت زهرا آرام بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایش بیامرزد. انصافاً لقب شهید برازنده این فرد جوانمرد و غیرتمند است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهید غیرت ومردانگی شهادت مبارک ، بی حجابها اگه منافق ووطن فروش نیستید لطفا به خاطر شادی روح شهدا حجاب را رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد الهی با امام حسین همنشین شود ، بی حجاب حجاب کن