استاندار کرمانشاه گفت : در سفر اخیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان برای ساخت یک اردوگاه فرهنگی بزرگ بین المللی در کرمانشاه به توافق رسیدیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی استان، حضور مسئولان و وزرا در استان را یک فرصت برای پیگیری مطالبات و برنامه‌های استان دانست و گفت : مدیران دستگاه‌ها موظف هستند ۱۰ روز کاری پیش از سفر وزیر و یا مدیر مربوطه، دفاتر مرتبط در استانداری را مطلع کنند تا برای استفاده بهتر از ظرفیت وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن، برنامه ریزی و اولویت بندی شود.

 صحرایی با اشاره به سفر اخیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان، از توافق برای ساخت یک اردوگاه فرهنگی بزرگ در استان خبر داد.

وی گفت: با توجه به همجواری کرمانشاه با کشور عراق و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های مختلف و همچنین مرکزیت جغرافیایی استان در غرب کشور، در سفر اخیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای ساخت یک اردوگاه ملی و بین المللی در کرمانشاه به توافق رسیدیم.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش شش اردوگاه در استان دارد که تنها یکی از آن‌ها فعال است و این مجموعه می‌تواند با فروش اموال مازاد خود هزینه‌های ساخت یک اردوگاه بزرگ را تامین کند. 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شعار سال یک هدف گذاری کلان برای پیشرفت کشور است، افزود: دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف استان باید به برنامه ریزی و هدفگذاری برای کمک به رونق تولید و کنترل تورم در حوزه خود بپردازند و آن را عملیاتی کنند.

وی موفقیت در طرح مولدسازی اموال مازاد را یکی از معیار‌های ارزیابی مدیران استانی دانست و گفت: موضوع مولدسازی برای دولت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر مشخص شود مدیری در زمینه اجرای این طرح و فروش اموال مازاد کوتاهی کرده، این کار ترک فعل محسوب می‌شود.

مدیر ارشد استان یکی دیگر از معیار‌های ارزیابی توانمندی مدیران را میزان موفقیت در دریافت بودجه از بند و تبصره‌های ملی عنوان کرد و گفت: جدول این بند‌ها و تبصره‌ها به تفکیک دستگاه‌های مرتبط توسط برنامه و بودجه تهیه شده و مدیران باید برای دریافت این بودجه‌ها تلاش کنند و به صورت ماهانه عملکرد خود را به شکل مستند و مکتوب ارائه دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
جالب