کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز در بازار سرمایه در جدال عرضه و تقاضا حقیقی‌ها ۸۲۲ میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند.

کارشناس بازار سرمایه گفت: روز متعادل برای شاخص و سبزپوشی بازار رو داشتیم. همچنان شاهد ورود پول حقیقی و روند خوب معاملات و ارزش بالای معاملات در کنار نوسانات قیمتی هستیم.

او در ادامه در خصوص اخبار حوالی بازار سرمایه گفت: نمایندگان مجلس امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک، انواع خودرو سواری، انواع طلا و نقره و جواهرات، انواع رمز ارزها جلسه ای داشتند  و همچنین دوفوریت لایحه ‎واردات خودرو‌های کارکرده با قاطعیت تصویب شد مورد دیگر این که معاون ارزی بانک مرکزی اعلام کرد که تحویل فیزیکی مبنای تسویه با خریداران اوراق سکه است.

به گفته او، در جدال عرضه و تقاضا حقیقی‌ها ۸۲۲ میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند. تعداد نماد‌های مثبت ۴۹۲ و تعداد نماد‌های منفی ۲۶۱ و تعداد نماد مثبت ۴۳۶ و تعداد صف خرید ۱۹۵ به ثبت رسید. همچنین ارزش معاملات بازار در پایان امروز به حدود ۱۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان رسید.

دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۱۳۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۷۹ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار  شاخص کل بورس  با رشد هزار و ۲۹۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۳۹  واحدی ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار