بهرام مسلمی مهنی گفت: رسانه‌هایی که اقدام به تولید محتوی با موضوعات زیست عفیفانه، حجاب و عفاف، جهاد تبیین و شعار سال کنند، حمایت می شوند.

بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در تبصره ۱۴ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اعتباری برای حمایت از تولید محتوا برای رسانه‌ها تخصیص داده شده است.

او افزود: رسانه‌ها (پایگاه‌های خبری، نشریات، خبرگزاری ها) که با موضوع زیست عفیفانه، حجاب و عفاف، جهاد تبیین و شعار سال در قالب گزارش، مقاله و سرمقاله تولید محتوی کنند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مسلمی مهنی با اشاره به جزئیات این طرح حمایتی تصریح کرد: استفاده از تیتر اصلی و عکس‌های مربوط به تولید محتوی نیز مد نظر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه رسانه‌ها هدایت گر افکار عمومی هستند، اظهار داشت: قطعاً اگر رسانه به رسالت خود در خصوص جامعه، بخوبی عمل کند، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و کج روی‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت.

مسلمی مهنی حمایت از رسانه‌ها را وظیفه همه دستگاه‌ها دانست و افزود: دستگاه‌ها اگر رسانه‌ها را مورد حمایت قرار دهند، قطعاً به اطلاع رسانی دستاورد‌های نظام کمک شایانی کرده اند.

او تصریح کرد: نگرانی اصحاب رسانه، نبود سواد رسانه‌ای برخی از مسئولان منطقه است و اگر رسانه‌ها به عنوان مطالبه گر مورد حمایت قرار گیرند، قطعاً به عنوان نماینده افکار عمومی مردم مورد حمایت قرار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار