فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری متهم متواری تحت تعقیب به جرم حمل ۱۱۰ کیلو تریاک با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه خبر داد.

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضائی از ماموران پلیس در خصوص دستگیری یکی از متهمان جرایم مواد مخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران کرمانشاه تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله چمن شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی دستگیر کردند.

جاویدان با بیان اینکه متهم به اتهام حمل ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تحت تعقیب قرار داشته است، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضائی شد.

۷۵۸ خودرو در شهرستان کرمانشاه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال ۷۵۸ خودرو در شهرستان کرمانشاه به دلیل اخلال در نظم عمومی از جمله آلودگی صوتی توقیف شده است.

علیرضا دلیری اظهار داشت: امنیت یک موضوع فرابخشی است و مختص یک سازمان و نهاد نیست و برای ۳۲ دستگاه تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هر کس از خط قرمز‌های نظام عبور کند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهد شد، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۵۸ خودرو در کرمانشاه به دلیل اخلال در آرامش مردم توقیف شده که بخشی مربوط به ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: افرادی که به اصطلاح اقدام به دور دور کردن می‌کنند علاوه بر توقیف خودرو، باید در دوره آموزشی شرکت کنند.

دلیری افزود: براساس برنامه تدوین و ابلاغ شده روی تمام جرایم تمرکز داریم، اما با توجه به تأکید مقام معظم رهبری، سرقت‌ها در اولویت مجموعه انتظامی استان و کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه امکان استفاده از پاس پیاده در تمام محلات وجود ندارد، بیان کرد: بسیاری از شهرک‌ها در کرمانشاه بدون در نظر گرفتن امکانات پلیس ایجاد شده و هر چند گشت‌های خودرویی و موتوری وجود دارد، اما برای هر کوچه نمی‌توان یک نیرو قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از مهمترین مؤلفه‌ها برای کاهش سرقت خود مردم هستند که باید به توصیه‌های پلیس توجه کنند، گفت: سارقان بسیاری دستگیر می‌شوند و اموالی که مالکان آن‌ها مشخص نباشد در سایت نما قرار داده می‌شوند و مالباختگان از این طریق می‌توانند اموال خود را شناسایی کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.