استاندار سیستان و بلوچستان:

شوراها مصداق تحقق اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شوراها مصداق تحقق اراده مردم در امور هستند زیرا اعضای این شوراها از سوی همین مردم انتخاب شده‌اند.

  محمد کرمی همایش شوراهای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: شوراها به عنوان مظهر اراده مردم به فرمان امام خمینی ( ره) تشکیل شده‌اند.

وی افزود: همه اعضای شوراها با برنامه هایی به میدان آمده‌اند و مردم به آنان اعتماد کرده و به آنها رای داده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وضعیت شهرهای استان را با یک برنامه پنج ساله ارزیابی و میزان تحقق برنامه های خود را بسنجید و در نهایت اشکالات کار برطرف کنید.

وی با تاکید بر تحقق برنامه ها خاطرنشان کرد: هر سه ماه یکبار عملکرد شهرداری ها سنجیده و میزان تحقق اهداف را بررسی کنید و اگر این برنامه ها به درستی پیش نرود قطعاً شهردار باید پاسخگو باشد.

کرمی با اشاره به اهمیت نقش شوراها در نظارت بر کار شهرداران تاکید کرد: شهردار باید انسانی توانمند باشد تا بتواند چهره شهر را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه همیشه امکانات مطرح نیست بلکه چیزی که اهمیت دارد اراده و خلاقیت در کار است ادامه‌داد: شهرداران از مشارکت مردم استفاده کنند و از مردم بخواهید تا شهر را بسازند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هنرمندان زیادی در شهر داریم که باید از این خلاقیت و نوآوری آنان استفاده کرد.

وی با تاکید بر انسجام و وحدت گفت: اختلاف بدترین گناه است و موجب تلف شدن ظرفیت ها می‌شود بنابراین با انسجام کار کنید و هم‌افزایی داشته باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار