استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار هکتار باغ موز جدید در این استان احداث خواهد شد که این موضوع می‌تواند به ارزآوری کمک شایانی داشته باشد.

 محمد کرمی   اظهارداشت: خوشبختانه سرمایه‌گذاران خوبی در بخش کشاورزی داریم و این تولیدات را می‌توانیم نه تنها به سایر نقاط کشور بلکه به کشورهای همجوار نیز صادر کنیم.

وی افزود: خوشبختانه سیستان و بلوچستان معادن بسیار خوبی دارد اما هیچ‌کس اجازه خام‌فروشی از این معادن را ندارد و باید صنایع تبدیلی در آن ها ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایجاد صنایع فرآوری در معادن ثروت ایجاد می‌کند و ما نیز می‌خواهیم این صنایع فرآوری را به این استان بیاوریم.

وی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان بسیاری در سیستان و بلوچستان داریم شرکت‌هایی که در هر حوزه‌ای وارد شدند موفقیت و رشد تولید را بدنبال آورد.

کرمی با اشاره به اهمیت کار و تلاش گفت: با تشکیل تعاونی های مختلف در حوزه کشاورزی کار کنید چرا که این کار و تلاش است که موجب پیشرفت استان می شود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای استاندار عزیز بیشترین وبهترین آب از رودخانه سرباز برای موز سرازیر می‌شود به روستای ما برسيد یک زمانی تریلی تریلی موز روانه بازار سایر استان‌ها میکردیم با آمدن احمدی نژاد وبه خیال خویش مبارزه با دزدان سوخت جنایتی یاخیانتی به ما کرد که هنوز در...خلاصه به کشاورزان بافتان برسيد حال را بنگرید وبیست یا سی سال پیش عکسی خاطره ای ندارد دولت یا جهاد کشاورزی آب که از دریا نمی‌آورید بیشتر بودجه خرج چابهار میکنید
آخرین اخبار