مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری کمک به درمان زوج‌های نابارور را از مهمترین خدمات این نهاد در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اعلام کرد و گفت: در همین راستا ۵۱۸ زوج از این خدمات در استان برخوردار شدند.

علیرضا اصغرزاده گفت: پارسال ۲۳ میلیارد تومان در خصوص کمک به درمان زوج‌های نابارور از سوی این صندوق بیمه‌گر در قالب چهار بسته خدمتی هزینه شد.

وی ادامه داد: همچنین تامین ۶۳ قلم دارو که حدود ۹۰ درصد اقلام دارویی زوج‌های نابارور را شامل می‌شود زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری از نشان‌دار کردن ۱۰ هزار بیمار خاص و سخت علاج در استان خبر داد و گفت: درمان ۱۰۷ بیماری خاص و سخت علاج زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد که در همین راستا طی سال گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اصغرزاده خاطرنشان کرد: در قالب طرح دارویاری، تامین یک هزار و ۳۸۵ قلم دارو برای بیماران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

وی با بیان اینکه نسخه‌های بیمه سلامت در ۱۰۰ درصد مراکز درمانی استان به صورت الکترونیکی صادر می‌شود، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون نسخه الکترونیک در استان صادر شد.

اصغرزاده با بیان اینکه سه هزار و ۴۵ نفر از مردم استان در مناطق کمتربرخوردار و محروم که زیر پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نداشتند، در دولت سیزدهم از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شده‌اند، افزود: در مجموع ۶۲۰ هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار