استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امنیت و رفاه اقتصادی همسایگان برای ما بسیار با اهمیت است، گفت : مرزها باید به مرکز مبادلات تجاری تبدیل شوند.

 روابط عمومی استانداری، محمد کرمی  اظهار داشت: دو ملت برادر ایران و پاکستان سالهاست که با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر بوده اند.

وی ضمن تشکر از مسئولان پاکستانی جهت افتتاح این بازارچه مرزی مشترک افزود: رهبر معظم انقلاب نیز همواره از ملت پاکستان به خوبی یاد می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: امنیت و رفاه اقتصادی پاکستان در واقع امنیت و رفاه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: مبادلات اقتصادی و تجارت با پاکستان برای ما اهمیت فراوانی دارد به همین دلیل حضور در این نشست حضور داریم.

کرمی تاکید کرد: ما با بازگشایی شبانه روزی این بازارچه موافقیم و بازارچه های بعدی نیز در حال ساخت است.

وی بیان کرد: هر دو کشور باید از ظرفیت های یکدیگر استفاده کرده و این مرز را به مرکز صادرات و واردات تبدیل کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اسلام همواره به کار و تلاش و کوشش سفارش کرده است چرا که همه با تلاش و کوشش به جایی خواهیم رسید

وی تاکید کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا تجارت در مرزها را تسهیل کنیم تا مردم بتوانند از این مواهب و شرایطی که در بازارچه ها و پایانه ها بوجود آمده استفاده کنند.

کرمی خاطر نشان کرد: ورود و خروج مسافران نیز با همکاری دو کشور از این مرز صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اهمیت انسجام و وحدت بین دو ملت مسلمان ایران و پاکستان اذعان کرد:  خداوند به این وحدت امت اسلامی پاداش خواهد داد.

 

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار