محمد احمدی معاون فنی وبازرگانی شرکت ملی پست با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت، گفت: «با افزایش دقت و نظارت در تمامی مراحل عملیات پستی شاهد ارتقای کیفیت خواهیم بود.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی گفت: برای گذر از وضعیت فعلی و بقای شرکت ملی پست باید از فناوریهای نوین در راستای خدمت رسانی بهرهمند شویم.
وی افزود: بدین منظور برنامههای مدونی در دستور کار است که از آنجمله میتوان به انعقاد قرارداد توزیع لاستیک بارز کرمان اشاره کرد.
احمدی با اشاره به توانمندی و ظرفیت بالای پست در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: «با تلاش و اهتمام همه جانبه کارکنان شبکه پستی با هدف افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به توسعه سرانه خریدو فروش در حوزه کسب و کارهای اینترنتی بیان کرد: باید از موفقیتهای پست در این حوزه الگوبرداری شود.
احمدی گفت: عرضه تایر به مصرفکنندگان به روش تقاضای اینترنتی و ارسال آن توسط شبکه پستی در سراسر کشور مزایای فراوانی دارد که از آنجمله میتوان به عدم محدودیت مکانی و زمانی، افزایش فروش تولیدکنندگان، حذف واسطهها، کاهش قیمت تمام شده و در نهایت برقراری عدالت اجتماعی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۷۰ درصد از ترافیک پستی را کالاهای تجارت الکترونیک تشکیل میدهد؛ افزود: درحال حاضر فعالیت اصلی پست خدمترسانی به تجارت الکترونیک است، از این رو با پررنگتر سبدهای خرید آنلاین مردم، فروشگاههای اینترنتی و تولیدکنندگان سرانه مرسولات پستی در این بستر افزایش خواهد یافت.
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست اظهار داشت: فروشگاههای اینترنتی و کسب و کارهای مجازی امروز نقش پررنگی در تامین کالاهای مورد نیاز شهروندان دارند و شرکت ملی پست ایران نیز در همکاری با فروشگاههای اینترنتی در سرعت بخشیدن و تسهیل فرآیند ارسال این محمولهها و رونق فروشگاههای اینترنتی برای مشتریان نقش مهمی دارد.