شهردار حمیدیا گفت: این شهرداری ۳۶ طرح عمرانی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

مرادعلی الله وردی شهردار حمیدیا افزود: این شهرداری ۳۶ طرح عمرانی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد که از این تعداد ۲۴ طرح آن در سال جاری تعریف و آغاز شده است و طرح‌های سال گذشته این شهرداری تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: طرح‌هایی که از سال گذشته در دست اجرا است تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و آنچه امسال آغاز شده هم تا یک سال و نیم آینده تکمیل می‌شود.

شهردار حمیدیا تصریح کرد: ۸۰ درصد اعتبارات شهرداری و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح‌ها هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه مهمترین طرح این شهرداری فرهنگسرای اندیشه غدیر است که با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در دست اجرا است، اظهار کرد: این فرهنگسرا در دو طبقه به مساحت دو هزار مترمربع می‌باشد که دارای دو سالن ورزشی، یک سالن چند منظوره، یک کتابخانه ویژه گروه سنی کودکان و یک قرائت خانه است.

او تعریض چند خیابان از جمله خیابان امیرالمومنین (ع)، بهسازی و تکمیل چند پارک و فضای سبز از جمله بازپیرایی بوستان رشتی و همچنین احداث بلوار جهاد تا مدرس را از مهمترین این طرح‌های عمرانی برشمرد.

محمدرضا جعفری رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا نیز در این نشست گفت: در یک سال گذشته هشت هزار و ۴۰۵ مترمربع زمین در این شهر تملک و برای اجرای طرح‌های مختلف آزادسازی شده است.

او از اتصال شهر حمیدیا به فیبر نوری خبرداد و افزود: تمام زیرساخت‌ها و ابزار‌های لازم برای اتمام هرچه سریعتر این طرح مهیا شده است که به بهره برداری از این طرح مشکلات سرعت اینترنت برطرف می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا اظهارکرد: ساماندهی بلوار شهید دشتی به منظور کاهش بار ترافیکی از دیگر اقدامات مهم در دستور کار شورای شهر و شهرداری است که پیش بینی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ۳۵ میلیارد تومان است.

جعفری از تشکیل کمیسیون سرمایه گذاری در شورای شهر حمیدیا گفت: این شهر قابلیت‌ها و ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری به ویژه در ارتباط با بافت تاریخی آن برای فعالیت‌های سنتی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.