محمد علی طالبی گفت: در ماه‌های پایانی دولت کنونی، حجم بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد با بیان اینکه در ماه‌های پایانی دولت کنونی، حجم بسیار زیادی از پروژه‌های در حال تکمیل و آماده افتتاح در شهرستان‌های مختلف وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه کشور با مشکلاتی از جمله کمبود منابع روبه رو است، توجه جدی دولت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، نشان دهنده اهمیت این موضوع برای دولت است.

او افزود: برای رفع موانع و مشکلات مربوط به سرمایه گذاری، اجرایی شدن، تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی در چند ماه پایانی دولت دوازدهم و فراهم سازی شرایط برگزاری انتخاباتی شکوهمند، تاکید جدی داریم.

استاندار یزد در ادامه افزود: افتتاح پروژه‌هایی از جمله یک واحد صنعتی، طرح بهسازی روستایی، دو مدرسه آموزشی و یک زورخانه و همچنین کلنگ زنی احداث یک مجموعه عمرانی به زمین زده شد که امیدواریم این پروژه‌ها به توسعه و پیشرفت هرچه بهتر شهرستان میبد کمک کند.

طالبی خاطرنشان کرد: جریان خدمت در استان یزد با قوت و جدیت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان  کار دولت دوازدهم در استان یزد، بتوانیم بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام موجود در حوزه‌های مختلف شهرستان‌های استان را افتتاح و به بهره برداری مطلوب برسانیم.

این‌مقام مسئول با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند انتخابات در بخش اجرایی، اندیشیده شده و برای برپایی انتخابات ۱۴۰۰ در تمام شهرستان‌های استان آمادگی لازم را داریم.

طالبی در پایان یاداور شد: در آستانه شروع تبلیغات کاندید‌های انتخابات شوار‌های اسلامی شهر و روستا هستیم و امیدواریم فضای مناسب رقابت کاندید‌ها و شور انتخابات در همه شهر و روستا‌ها شکل بگیرد و همچون انتخابات گذشته، شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

 استاندار یزد پیش از سفر به شهرستان میبد، با سفر به اشکذر، پروژه مجتمع تکثیر و پرورش تیلاپیا را با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور، افتتاح کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.