دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول به نقل از یک منبع موثق از باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه هنوز به هیچ توافقی، نه با جود بلینگام و نه باشگاه دورتموند، نرسیده است.

جود بلینگام یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال اروپاست. درحالی‌که به نظر می‌رسد سیتی و لیورپول از مسابقه برای جذب او کنار کشیده‌اند، رئال مادرید همچنان برای جذب این پدیده انگلیسی در تلاش است.

روز گذشته مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد که رئال مادرید با جود بلینگام به توافق قطعی رسیده و با باشگاه دورتموند نیز توافقات اولیه بر سر این انتقال صورت گرفته و ستاره انگلیسی پس از پایان بوندسلیگا با قراردادی تا سال ۲۰۲۹ راهی رئال خواهد شد. این خبر سپس به تایید فابریتزیو رومانو و دیگر منابع معتبر فوتبال اروپا نیز رسید.

با این حال شب گذشته جوزپ پِدرِرول در ال‌چیرینگیتو ادعایی دیگر را مطرح کرد. پِدرِرول گفت که از باشگاه رئال مادرید به من اطلاع داده‌اند که این اخبار و گمانه‌زنی‌ها صحت ندارند و هیچ توافقی با بلینگام صورت نگرفته و با باشگاه دورتموند نیز گفتگو‌ها وارد مرحله نهایی نشده است. پِدرِرول گفت که در باشگاه رئال مادرید اطمینان دارند که دورتموند بدون توجه به رابطه دوستانه با رئال، بلینگام را به بالاترین پیشنهاد خواهد فروخت؛ مگر اینگه بلینگام خودش اصرار کند که تنها برای رئال بازی خواهد کرد. مجری معروف ال‌چیرینگیتو گفت که رئال نه تنها کار در مورد بلینگام را تمام نکرده که حتی ممکن است به‌زودی چلسی و پی اس جی نیز برای جذب ستاره انگلیسی اقدامی جدی انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار