سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در لرستان برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در نشست برنامه ریزی و هماهنگی رسانه‌ای این جشنواره که در صدا و سیمای مرکز لرستان برگزار شد، گفت: بیش از ۸ هزار دانشجو از سراسر کشور در مرحله دانشگاهی این جشنواره که بهمن و اسفندماه سال گذشته برگزار شد، شرکت کردند که قرار است بیش از ۴۰۰ نفر از دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور در مرحله سراسری، ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت باهم به رقابت بپردازند.

محمد حیاتی در ادامه افزود: این جشنواره در ۹ رشته اصلی از جمله آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری و رویداد‌های استارتاپی در چهل مجموعه و زیرمجموعه برگزار خواهد شد.

شیروی، مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان هم در این نشست با اعلام آمادگی برای پوشش کامل این جشنواره گفت: هماهنگی‌های لازم برای انعکاس خبری و رسانه‌ای آن در شبکه‌های ملی و سراسری انجام خواهد شد تا این رویداد مهم قرآنی، معنوی و دانشجویی به صورت مناسب و اثرگذار منعکس شود.

نظری، رئیس دانشگاه لرستان هم با تاکید بر گسترش همکاری‌های دوجانبه دانشگاه لرستان و صدا و سیمای استان لرستان گفت: در این جشنواره، لرستان میزبان دانشجویان بیش از ۱۰۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور است.

 

برچسب ها: جشنواره ، قرآن وعترت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.