خانواده گرایی عنصر هویتی فرهنگ ایرانی

مدیر شورای فرهنگ عمومی کشور خانواده گرایی را عنصر هویتی فرهنگ ایرانی دانست.

امامی مدیر شورای فرهنگ عمومی کشور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی المهدی بیرجند گفت: آغاز پیشرفت برای هر استان احیای هویت فرهنگی است که این کار با اعتماد به نفس بدست می‌آید.

او افزود: بنیان خانواده در غرب جایی ندارد، ولی یک وجه بزرگ انقلاب اسلامی خانواده گرایی است و ایده‌های رهبران انقلابی خانواده است.

امامی با بیان اینکه در جامعه ایران بنیاد اصلی حفظ خانواده، حفظ ارزش‌ها و رعایت عفاف و حیا است ادامه داد: اگر این موارد از خانواده گرفته شود بنیان آن از هم گسسته خواهد شد.

مدیر شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان کرد: بنیان دینداری در بنیان خانواده تداعی پیدا می‌کند و خانواده گرایی مسئله فرهنگی اصلی کشور است و اگر جمهوری اسلامی به حوزه حیا و عفاف بپردازد بخاطر مقابله با بنیان ضدخانواده غرب است و باید همه در ایران و جهان به فکر جامعه‌ای خوب و ارتقای نشان اجتماعی و عدالت فرهنگی باشیم.

او همچنین بیان کرد: خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد فرهنگی است و پنج محصول راهبردی کشاورزی در تقویم آورده خواهد شد که نشان فرهنگ بومی مردم است که یکی از موارد زعفران خراسان جنوبی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار