مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محورهای منتهی به تهران از جمله محورهای شمالی و محور شهریار به تهران را شاهد هستیم.

ایمان محرابی‌نیا گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن‌آباد تا مجلار و وینه تا بیلقان را شاهد هستیم. همچنین تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر (شمال به جنوب) برقرار است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده حدفاصل گزنک تا آب اسک و محدوده آبعلی و ترافیک سنگین در مسیر(رفت و برگشت) محدوده‌های بایجان ، شاهاندشت و سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های دماوند و رودهن، آزادراه رشت – قزوین محدوده رودبار را شاهد هستیم. 

او می‌گوید: ترافیک سنگین در محورقدیم و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود برقرار است.

محرابی‌نیا درباره  آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده پل کلاک، آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های پل کردان، کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی (ره) تا پل شهید کاظمی و محور فشم – تهران محدوده‌های حاجی آباد، رودک و گردنه قوچک را دوربین‌های نظارتی نشان می‌دهند.

او گفت: ترافیک سنگین در  برخی از مقاطع محور شهریار – تهران و محور امامزاده داود – تهران (در برخی از مقاطع) وجود دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار