حجله شهید آمر به معروف سبزواری در اراک + فیلم

 مردم شهر اراک حجله شهید حمیدرضا الداغی را در مرکز شهر برپا کردند. 

مردم شهر اراک  با برپایی حجله شهید حمیدرضا الداغی، شهید عفت و امنیت سبزواری را در پیاده راه امیرکبیر در مرکز شهر یاد او را زنده نگهداشتند.
 
 حمیدرضا الداغی ۸ اردیبهشت زمانی‌که می‌خواست مانع مزاحمت اراذل و اوباش برای ۲ دختر سبزواری شود براثر ضربات متعدد چاقوی اراذل به شهادت رسید.

حمیدرضا الداغی متولد سال ۱۳۵۶ در شهر سبزوار و متاهل بود که یک فرزند دختر ۱۵ ساله داشت.

 او در زمان حیاتش، به عنوان معمار و طراح ساختمان، در یک دفتر معماری فعالیت می‌کرد و درکنار کارش فعالیت در ورزش قهرمانی در رشته هندبال هم داشت.

حمیدرضا الداغی بازیکن گوش چپ تیم سبزوار بود و در همه رده‌های سنی برای تیم دانشگاه تربت جام به میدان می‌رفت و در دهه ۷۰ در رقابت‌های لیگ دسته یک، سابقه بازی داشته است.

ساعت ۲۱ جمعه (۸ اردیبهشت) حمید رضا الداغی در شرایطی که در راه کلاس دخترش بود، با مشاهده مزاحمت چند مرد جوان برای یک دختر، با آن‌ها درگیر شد. 

فیلم‌های منتشر شده از دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد که یکی از دو جوان با کشیدن دست این دختر نوجوان و تهدید او با چاقو، می‌خواهند او را با خود ببرند، اما دختر مقاومت می‌کند. 

این شهید با مشاهده این صحنه مانع پسران جوان می‌شود که این اراذل که سابقه قتل هم داشته اند دست به چاقو شده و چند ضربه چاقو از پشت سر و جلو در ناحیه سینه و قلب او می‌زنند که همین امر باعث شهادت او شد.

بلافاصله بعد از این حادثه با دستور قضایی، اکیپ جنایی تحقیقات خود را آغاز و در کمتر از ۱۰ ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر و تفهیم اتهام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.