سرعت گرفتن اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح سه راهی هفشجان

اجرای تقاطع غیرهمسطح سه راهی هفشجان در محور شهرکرد، فارسان به هفشجان و برعکس شتاب گرفته است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت‌های نمایندگان مجلس و استاندار درجذب اعتبارات ملی این طرح گفت: خوشبختانه کارگاه فعال و اجرای طرح در مجموع ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آقای مقصودی گفت: با آسفالت رمپ‌های منتهی به مسیر و هدایت ترافیک اصلی به ز یرپل بهره برداری از طرح تا دوماه آینده میسر می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان درمجلس شورای اسلامی با بازدید میدانی از این طرح از تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی سفر ریاست جمهوری و هدفمندی یارانه‌ها به این طرح خبر داد.


بیشتر بخوانید


احمد راستینه گفت: از آنجایی که تقاطع غیرهمسطح سه راهی هفشجان یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی استان است، تاکنون ۷۰ میلیارد تومان از این اعتبارات جذب شده است و مانعی برای جذب بقیه اعتبارات وجود ندارد.

اجرای طرح تقاطع غیر همسطح هفشجان که از سال ۹۷ کلید خورده است از مرداد سال گذشته سرعت گرفت که با اجرای این طرح تردد روزانه ۲۵ هزار خودرو از این مسیر ایمن و با کوتاه شدن ۴ کیلومتر مسیررفت و برگشت محور ارتباطی هفشجان به شهرکرد یکی از حادثه خیز‌ترین نقاط ترافیکی استان حذف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
جاده ترانزیتی شمال استان را خواهشاً عریضتر و کوتاهتر سازید اینکار سبب صرفه جویی فراوان در وقت و عمر و هزینه ها و سوخت و امنیت بار و مسافر و عشایر عزیز بختیاری خواهد شد