احداث ۷۰۰ پروژه عمرانی در شهرستان شهرکرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰۰ پروژه عمرانی در شهرستان شهرکرد در حال احداث است.

علی حیدری با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی گفت: هم‌اکنون ۷۰۰ پروژه در شهرستان شهرکرد در حال ساخت است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به حجم بالای طرح‌های عمرانی در شهرکرد باید دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران با عملکرد مطلوب نسبت به تسریع در روند توسعه شهرستان شهرکرد براساس استاندارد‌ها اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر کارگروه‌های متعدد مسئولیت ستاد بحران، کارگروه کوچ، ساماندهی گلخانه‌ها و دامداری‌ها، تدوین سند توسعه چشم‌انداز و ستاد اربعین حسینی از جمله این تفویض اختیار‌ها به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: زمان دقیق برگزاری دور دوم سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری مشخص نیست، اما باید طرح‌های مصوب سفر نخست به مرحله قابل‌قبول برسد.

وی در خصوص طرح‌های پیش‌بینی شده برای بهره‌برداری در سفر دوم رییس‌جمهوری به چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه‌هایی مانند آبرسانی نیمی از جمعیت استان، اجرای خط انتقال آب از سد باباحیدر به جونقان، بخشی از چهارخطه شهرکرد به شلمزار به‌طول ۱۵ کیلومتر، قسمتی از جاده بن به داران به‌طول ۶ کیلومتر، بخشی از محور بلداجی به گندمان به‌طول هفت کیلومتر، ساختمان بخشداری جونقان، نخستین واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن از ۲۰۰ تا ۷۰۰ واحد، تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی شهرکرد به هفشجان و ۴۹۶ واحد مسکونی آسیب‌دیده در زلزله کوهرنگ آماده بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت تقاطع غیرهمسطح چهارراه آیت‌الله طالقانی به بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد همزمان با ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری اظهار داشت: اجرای این طرح در شورای ترافیک مصوب شده است.

وی گفت: دو تقاطع غیرهمسطح دیگر در چهارراه آیت‌الله طالقانی به کمربندی ۱۵ خرداد و ابتدای میدان معلم شهرکرد هم به‌زودی عملیاتی می‌شود.

حیدری تاکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای مناسب‌سازی ورودی شهرکرد از سمت فرخ‌شهر انجام شده و ۶ خطه شدن این جاده در حال پیگیری به‌منظور دریافت مجوز ماده ۲۳ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار