رئیس کل دادگستری البرز از بررسی ۱۴۳ پرونده قضایی در ندامتگاه مرکزی کرج خبرداد و گفت: با بررسی این پرونده ها ۱۲ زندانی آزاد شدند.

حسین فاضلی هریکندی گفت: مسئولان قضایی استان البرز با حضور در ندامتگاه کرج مشکلات قضایی حوزه ساوجبلاغ را مورد برررسی قرار دادند.

او با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه قضایی استان البرز ، اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه و سند تحول و تعالی قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری است، افزود: با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج درخواست ۱۴۳ زندانی به صورت مستقیم از سوی قضات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری البرز با برشمردن برخی از دستاوردهای این دیدار اضافه کرد: در نتیجه این بازدید ۲۳ نفر از شرایط مرخصی برخوردار شدند همچنین در مورد ۱۲ نفر شرایط آزادی با فک و تخفیف قرار تامین، ۱۹ نفر دستور تسریع در رسیدگی به پرونده و پنج نفر پذیرش اعسار امکانپذیر شد.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه بررسی درخواست های زندانیان در دیدار چهار ساعته بوده است از اقدامات اداره کل زندانهای استان البرز و قضات شهرستان ساوجبلاغ در اهتمام نسبت به امور زندانیان تقدیر و بر استفاده حداکثری از ظرفیت قانونی برای اشتغال زندانیان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.