مدیر کل زندان‌های البرز گفت: همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافزار به کشور، ۱۴ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

علی چهار محالی گفت: در این روز مبارک ۱۱ مرد و سه بانوی بدهکار مالی و نیازمند به همت و پیگیری‌های ستاد دیه از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی افزود: مبلغ کل بدهی این زندانیان حدود ۷۳ میلیارد ریال بوده که با استفاده از منابع ستاد دیه به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و همچنین، اعسار، آورده زندانی و گذشت شکات زمینه آزادی آنان فراهم شد.

مدیر کل زندان‌های استان البرزضمن دانی از خیرین که در زمینه آزادسازی زندانیان بدهکار مالی کمر همت بسته اند گفت: آزادی بزرگترین نعمت خداست که به انسان عطا شده است و کسانی که با طبع بلند خود با صرف هزینه این نعمت را بار دیگر به بندگان گرفتار خدا ارزانی می‌کنند را باید ستود و از آنان قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.