شرکت Boring که متعلق به ایلان ماسک است، مجوز توسعه حلقه وگاس، سیستمی از تونلهای زیرزمینی در زیر لاس وگاس را به دست آورده است که مسافران را با وسایل نقلیه تسلا حمل میکند.
این پروژه که توسط کمیسیونهای شهرستان کلارک، نوادا تأیید شده است، شبکه را ۲۵ مایل گسترش و به ۱۸ ایستگاه جدید اجازه میدهد تا شبکه مترو را از کریدور لاسوگاس استریپ گسترش دهند.
اخیراً در باره توسعه پیشنهادی گزارش شده است که سیستم حمل و نقل زیرزمینی را به ۶۵ مایل تونل در زیر شهر گناه افزایش داده که برای کمک به مردم و دسترسی به کازینوهای بیشتر، مناطق فروش و مناطق مسکونی طراحی شده است.
در ابتدا قرار بود این سیستم شامل ۲۹ مایل تونل با ۵۱ ایستگاه باشد. طول فعلی حلقه وگاس حدود ۲.۲ مایل بوده و شامل پنج ایستگاه از جمله ۴ توقفگاه در اطراف مرکز همایش لاس وگاس و استراحتگاهها است.
گسترش سیستم حمل و نقل زیرزمینی "Vegas Loop"
کمیسیونهای ClarkCounty به تازگی طرحهای جدید boringcompany را برای ۱۸ ایستگاه جدید و حدود ۲۵ مایل تونل تأیید کردند که حلقه وگاس را بیشتر از راهروی نوار لاس وگاس گسترش داد.
شهرستان کلارک نوادا ۳ مه ۲۰۲۳
برخی از توقفهای جدید برنامه ریزی شده در بلوار لاس وگاس در نزدیکی فرودگاه و همچنین در محله چینی ها، در UNLV، میدان تاون لاس وگاس و میدان هارمون قرار خواهند گرفت. به گفته آلن، یک سفر بین فرودگاه و مرکز همایش لاس وگاس، یک سفر ۴.۹ مایلی یعنی پنج دقیقه طول میکشد و ۱۰ دلار هزینه دارد.
ماسک توئیت کرد که این شرکت همچنان در تلاش است تا از تونلها برای فناوری Hyperloop استفاده کند، ایدهای برای سیستم حملونقلی که میتواند مسافران و محمولهها را در غلافها از طریق لولههای کم فشار با سرعت بیش از ۶۰۰ مایل در ساعت جابهجا کند. به گفته TechChurch، در حالی که این شرکت گفت سال گذشته آزمایش هایپرلوپ در مقیاس بزرگ تر را آغاز خواهد کرد، هیچ نشانهای از پیشرفت در این فناوری وجود ندارد و به گفته TechChurch در حلقه وگاس اجرا نخواهد شد.